onsdag 23 september 2009

Mitt nya intresse

När jag köpte boken med mönster till amiurumisarna trodde jag att jag själv skulle få behålla alla figurer. Mina barn är i tonåren så jag trodde att de inte skulle vara intresserade av dettanya projekt. MEN alla är lika intresserade. Vi sitter tillsammans och letar mönster och söta figurer på nätet. Några är redan klara och har flyttat härifrån men några bor kvar hos oss. Dessa två figurer har maken fått. Han fick vänta länge på sina figurer och nu har han beställt fler, men vi får se när de kan bli klara.

Just nu håller jag på att virka 10 hallowen häxor. Två ska flytta till Göteborg i helgen och resten stannat i Skåneland när de blir klara.

Bloggen är under uppbyggnad så det kan ta lite tid innan jag får den som jag vill ha den. Hoppas ni har överseende med det.

Cattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar