söndag 13 december 2009

Adoptionen genomförd


I går hämtade jag hemn sorgsna Sara som Pysselkiisen gjort och som min dotter ville adoptera. Vi skulle träffas ett par timmar för "lite" virkande och hämtning av Sara + lite tomtar som jag glömt där förra gången jag var där. MEN det blev mycket virkande och många skratt + en delikat måltid som hennes sambo lagat åt oss. Vi hade ju inte tid att hjälpa till för vi virkade ju.

Nästa virkdag blir hos mig utan sambons goda mat utan då får jag fixa något eller så ber jag min make att laga något den dagen. Nästa virkdag blir på lovet, efter nyårshelgen. Synd att vi pluggar båda två annars hade jag nog velat ha virkdag med henne varje vecka, men vi håller oss till loven för att fokusera på skolan däremellan.

Tack Sandra för en underbar dag.

Cattis

3 kommentarer:

  1. Tusen tack själv! Kanske man får smaka på din makes goda jaktlycka då? Måste ju lära mig äta vilt nångång ;)

    SvaraRadera
  2. Pssst, kolla mitt blogginlägg från i lördags :)

    SvaraRadera