onsdag 28 oktober 2009

Min egen lilla amigurumi

Nu har jag gjort en till mig själv som jag har längtat efter ända sedan jag såg mönstret hos Ida. Den förvirrade pingvinen.
Jag lät den bo nära häxan, men om det var av rädsla av häxan eller värmen i köket, det vet jag inte med han stack från mig.




Kylskåpet var första anhalten, men eftersom jag inte dricker alkohol får inte mina amigurumisar gör det heller. Jag tog honom därifrån, MEN

han hittade till frysen istället. Där trivdes han ganska bra.


Till slut fick jag honom på sitt ställe igen, där jag vill ha honom så att jag ser honom när jag sitter vid datorn.


Idag blir det många virktimmar så det kommer fler figurer här snart igen. Får se vilka som stannar hos mig, det verkar inte som det blir så många. Alla andra vill ha dem. Bara de kommer till fina familjer får de gärna flytta från mig, men jag önskar att några stannar kvar i mtt hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar