tisdag 13 oktober 2009

Nu flyttar alla

Min systerson Alexander fyller år idag och han ska få tårtan och svampen. Hans syster ska få de båda gubbarna plipp och plopp för de har hon beställt. Nyckelringen med den lilla gubben ska hem till min kompis tillsammans med halloweenhäxan.


Alexander ska ha det stora kalaset på lördag och då ska han få gler virkade figurer och då blir det nog en kanin och morot. Alla mina familjemedlemmar vill ha figurer så det är synd att jag inte kan ha det som ett heltidsarbete för jag har att göra så många timmar om det hade gott.

Igår skrattade jag riktigt högt när jag gick till Elsa för att kolla hennes sida. Helt fantastik berättelse om Calle och helt fantastiska bilder. Att Calle bor där jag är uppvuxen gör det inte mindre roligt för mig.

Tänk så mycket glädje jag fått in i mitt liv sedan jag började virka mina amigurumisar. Dels genom själva virkandet men oxå genom alla fantastiska bloggar med så fiiiina bilder. Detta behöver jag verkligen i höstmörkret som tynger mig just nu.

Ha en härlig höst dag.

Cattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar