tisdag 13 april 2010

Ny garnhylla


har jag fått i födelsedagspresent av min syster(för tidig födelsedagspresent) och jag är så glad för den. Jag såg den själv när jag var på IKEA, men hade inte pengar till den så jag önskade den av min syster och fick den direkt för att hon trodde att jag ville pyssla med mina garner. Hon känner mig verkligen, eller hur.

Jag vill ha en till i ett annat hörn så jag ska köpa det nästa gång jag åker dit. Stickorna ville inte vara där så jag måste hitta en annan plats till dem.



Ha en skön dag - det ska jag ha


3 kommentarer:

  1. Kul du skriver om garnförvaring, har ägnat hela dagen åt att organisera om mina garner och tyger, det blir ju liksom lättare om man ser vad man har... ska skriva ett inlägg lite senare om vad jag förvarar mina virnålar och stickor i. Hej så länge!

    SvaraRadera
  2. Jag behöver också mer garnförvaring så tack för tipset:)

    SvaraRadera
  3. Visst e det skönt att ha sin stash i nån sorts öppen förvaring,utan dessa jobbiga plastkassar!hehe..Blev hur bra som helst!kram=)

    SvaraRadera