lördag 3 april 2010

Vi duger alla som vi är

Denna kära kanin gjorde jag när jag satt bredvid min nyopererade make. Jag vet inte vad jag glömde för varv på huvudet, men när han skulle sys ihop tyckte jag att huvudet var lite litet. Det var inte lätt att var fokuserad vid en sjuksäng. När jag skulle fylla honom med vadd var där bara ett ben. Jag var övertygad om att jag hade gjort två. Men jag tyckte att han kan säkert leva med ett ben för Vi duger alla som vi är, eller hur?





Med kärlek från kaninen på påskafton till er alla

3 kommentarer:

  1. Det spelar ingen roll hur man ser ut, det är insidan som räknas. GLAD PÅSK

    SvaraRadera
  2. Han är ju störtsöt ju =)) Klart han också duger precis som han är ;)

    SvaraRadera
  3. Så underbart sagt. Klart att han duger som han är lilla charmkaninen där. Jag bara säger "Älska mig för vad jag är, om du gör om mig finns jag inte längre!!!"

    SvaraRadera