måndag 28 juni 2010

Min finfina tårta



Denna finfina tårta virkade jag i helgen. Jag gav den till min underbara syster för hon ville ha den. Hon visste inte om att hon skulle få den så när den var klar bad jag hennes son henne att ge henne den och hon blev lycklig kan jag tala om för er. Den är mycket större än den i Mia Bengtssons bok och jag ska länka till mönstret senare idag. Jag har virkat en hel hög med hjärtan oxå, men de är inte fotade än så bilder på dem kommer senare.

Jag håller även på med pysselkiisens trollfamilj, men när jag virkar något som är lite avancerat tar det otroligt lång tid, för när jag är trött orkar jag inte jag tänka riktigt och då lägger jag det åt sidan, men familjen blir säkert snart klar, det är jag övertygad om.

Jag hoppas ni alla haft en fin midsommarhelg. Jag har haft min bästa någonsin. Jag har skrattat i fyra dagar tillsammans med min man, min syster och hennes familj som är make + två barn (4 och 8 år gamla) Jag och syrran har varit nyktra, men det har nog inte märkts för fler än vår lilla skara, men sååå roligt som vi har haft. Jag går fortfarande omkring i ett litet rus faktiskt.

Vi har tillbringat helgen på Hafstens resort och camping i Bohuslän, som var den finaste camping jag varit på och vid den vackraste platsen( och jag har campat i hela min barndom så jag har varit på många ställen). Vi hade havsutsikt från vår stuga och själva platsen hade vatten vid båda sidor. Man badade i havet vid ena sidan och sen var det båtar vid den andra sidan och så var då campingen mitt emellan. Denna camping kan jag varmt rekomendera

Här är jag och min underbara storasyster.


Ha en underbar dag - det ska jag ha - jag njuter redan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar