fredag 18 juni 2010

Orkar inte ens virka

Jag har fortfarande inte återhämtat mig från min uppsatsskrivning. Jag är helt utmattad och slut. Jag orkar inte ens virka framför tvn på kvällarna och då ÄR jag trött. Jag har två finfina figurer som ni snart ska få se, men den ena har redan flyttat hemifrån så jag måste dit och fota honom, innan ni får se vem det är.

Jag håller på att virka Pysselkiisens trollfamilj, men igår blev det ett ben, ni fattar, ett ben hur trött är jag inte då när det är det enda som blir gjort på en hel kväll.

Ja, ja, kraften kommer snart, är jag övertygad om. Uppsatsen ska bara redigeras och sen kan jag slappna av lite till. Det ska jag göra idag för den ska skickas in på tisdag innan betyget ska sättas.

Ha en skön sommardag - jag gör så gott jag kan här hos mig

2 kommentarer:

  1. Det händer ju då o då att man inte orkar riktigt, men kreativiteten och lusten kommer alltid tillbaka. Ta det lugnt bara :-) Och ha en bra dag (även om det ser ut att bli mindre soligt idag)

    SvaraRadera
  2. Du får vila lite när allt är klart. Ha en skön helg

    SvaraRadera