torsdag 9 september 2010

Dotterns figur



En av figurerna i Mia Bengtssons nya bok. Jag är själv mycket nöjd med ränderna, Mössans och halsdukens färger har dottern själv valt. Min färgglada dotter, fast det behöver jag väl egentligen inte skriva.



Just nu håller jag på med en mässa med "häng" till den äldtsa dottern och ett par sockar till jägaren(maken), men fick i morse en beställning på en halsduk till den färglada dotter. Det är så bra med henne för jag blir av med restgarnerna. Och då kan jag ju köpa nya, eller hur? Inte restgarner, men nya fina nystan. ;)

Ha en skön dag - det ska jag ha




4 kommentarer:

  1. Härlig figur! Gillar din dotters färgglada stil, skitcoolt ju!

    SvaraRadera
  2. Vad fin den är.
    Läste ditt förra inlägg också, hoppas du bättrar på dig och återkommer till ditt gamla liv. Låt det ta tid bara för då håller det i sig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken färgglad filur. Visst kan du köpa nytt nu när du gjort av med rester.

    SvaraRadera